NY BLOGGARE! VIKTIGT!

Direktlänk / Vad tycker ni? / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-12-21 Klockan: 18:52:46
Hej alla mina älskade läsare! Ville bara att ni skulle veta att jag har skaffat en tjej, som ska hjälpa till här på bloggen. Jag har så mycket skola, läxor, dans etc. och jag vill ju att ni ska få den bästa uppdateringen. :)

Här under skriver hon lite om sig själv och om ni har några frågor kan ni fråga på bloggsvar eller kommentarerna så svarar hon gärna!
Hej! Jag heter Kadia, är 13 år, bor i Stockholm, gillar att sjunga, dansa, shoppa och vara med kompisar. Mina idoler är Beyoncé, Tyra Banks och Selena Gomez.
Jag ser att fram emot att blogga på den här bloggen, den är jättebra och jag hoppas att jag hjälper till med att göra den bättre!
Xoxo, Kadia

Postat av: Edeeeeeen!

"jag ser att fram emot" wtf! haha

2010-12-23 @ 00:48:55
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: