Taylor Swift pratar om sina vänner

Direktlänk / Taylor Swift / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-31 Klockan: 15:16:21
Taylor Swift's CIRCLE OF FRIENDS

Taylor Swift sa att Selena Gomez är som en syster för henne: 'I min cirkel av vänner har jag Emma Stone, Selena Gomez, hon är som min lillasyster, Hayley Williams och min bästa vän Abigail sen high school. Vi har alla galna scheman men vi fixar så vi får vår tid tillsammans och vi får den tiden att räknas och vi skrattar och har helroliga middagar.

Det är trevligt att ha folk som jag räknar som lojala, toppen vänner. Jag bara ger alla en chans att förstå vad jag går igenom, jag berättar allt jag känner för mina vänner och de kan förstå situationen jag har varit i. Kanske vi inte har levt exakt samma liv, men alla har dagar då de är frustrerade.'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: