JONAS photoshoot

Direktlänk / Jonas Brothers / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-06-01 Klockan: 16:31:03



Vissa JoBro fans vill ha mer JONAS mindre Bieber.
här är några kommentarer:

"Jag brukade köpa POPSTAR tidningar varje månad för Jonas Brothers affischer,
men nu är det bara Bieber överallt. Jag är säker på att fler skulle köpa tidningen för
 Jonas Brothers. Jag menar, alla gillar inte Bieber -.-"
och en annan

"miiiiiiiiiiindre Justin Bieber och mer Jonas Brothers!!!!!!!
NUUUU!!"

och en annan
"Jag är trött på Bieber"

och en annan...

"SNÄLLA POPSTAR! MER JONAS MINDRE BIEBER! Jag saknar
se stora JONAS ansikten på affischerna. Och föressten är Bieber inte så snygg."

ja, det finns många klagomål. Håller ni med. inte jag iaf. I mean, I LOVE the jobros, men jag ÄLSKAR justin oxå, och han är VISST snygg. Och det finns fortfarande kvar Jonas.
I LOVE BOTH!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: