Liten flicka gråter över JONAS, på ett dåligt sätt?

Direktlänk / Jonas Brothers / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-05-29 Klockan: 23:05:33

Little Girl, 'I Hate JONAS!'

Nick JOnas chattade med Radio Disney om en liten flicka som var rasande över
att Jonas Brothers skulle filma JONAS i en Coulor Me Mine affär.
"Jag sitter där ute när två små flickor och deras pappa kommer och tror att de kommer spendera sin dag en underbar dag på Coulor Me Mine.

Personen vid dörren säger då 
"Tyvärr men vi filmar idag" och den här flickan börjar bara gråta,
"Du förstörde mitt liv!!"  Hon fick veta att det var JONAS som vi filmade så jag tänkte
"Åh, det kanske hjälper!" Men hon bara grät, "Jag HATAR den showen!!"

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: