Snälla, för min skull?

Direktlänk / Vad tycker ni? / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-24 Klockan: 20:36:46


Okay, lyssna...

Asså snälla!! Jag vet att ni kan göra bättre än såhär, jag får typ 0 kommentarer!! Gosh, kom igen sweethearts!! BOMBA! Lämna en kommentar om ni vill gratta Miley, eller be för Demi, eller säga hur söt Selena är, eller hur duktig Taylor Swift är, eller hur HET justin bieber är, eller hur bra den nya serien är, eller hur ni kommer sakna Hannah Montana, eller hur snygg Ashley Tisdale är i hejaklacksoutfit, eller hur fina kläder Ashley Greene har, eller hur söta Jashley är tillsammans!!! BARA ni lämnar en kommentar. Det är era kommentarer och bloggsvar frågor som får mig att blogga. Era kommentarer= Min bensin. Mer kommentarer= Mer inlägg. Snälla, jag villl ha minst 10 kommentarer per dag.



TACK ALLA SOM FRÅGAR PÅ BLOGGSVAR OCH ALLA SOM KOMMENTERAR! Om ni vill göra mig glad, lämna en kommentar!! love you!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: