Visste ni att...

Direktlänk / Selena Gomez / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-20 Klockan: 16:29:43

... De 7 sakerna Selena Gomez alltid gör innan en konsert är

- Hon dricker olivolja (!) Selena: "Det är hur äckligt som helst, men det är bra för din hals!"
- Hon värmer upp rösten tillsammans med bandet.
- Sen dansar de.
- Efter det håller de alla händerna och ber en liten bön.
- Hon brukar aldrig be om något för "stort" utan möjligtvis en kopp te.
- Hon brukar också äta saltgurka och citroner  (euuw Sel!) Selena: "Jag älskar allt som är surt och salt!"
- Och hon har helst på sig sina favorit boots (stövlar) Selena: "De är väldigt viktiga och jag har de på mig, alltid på mina konserter."


Osminkad och i sina boots. Lika söt som alltid! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: