nya demi i seventeen bilder och text

Direktlänk / Demi Lovato / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-15 Klockan: 14:47:29
Demi Lovato 'Didn't Deserve To Be Loved'Demi Lovato 'Didn't Deserve To Be Loved'
Nya delar från Demi Lovato i Seventeen: Om att slå Alex Welch: "Det var mitt rop på hjälp. Wow, vem var jag för att göra det? Jag är väldigt skamsen. Jag var inte i rätt sinnesstämning alls. I grund och botten hade jag ett nervöst sammanbrott. Jag var riktigt dålig av. Mina föräldrar och min chef drog mig åt sidan och sa, "Du måste få lite hjälp." Det var en intervention. Jag ville frihet från inre demoner. Jag ville börja mitt liv. " Och eventuellt en hänvisning till misslyckad romans med Joe Jonas, sade Demi hon inte tycker att hon förtjänade "att bli älskad av någon. Jag sa till mig själv "Du är inte värdig nog .. Det fanns tillfällen då jag tänkte, jag vet inte om jag faktiskt vill ha hjälp eftersom min ätstörning .... är min bästa vän. Ser tillbaka på det, jag vill bara vagga mitt gamla jag upp och hålla henne och säg att det inte behöver vara så här. En av anledningarna till att jag var så olycklig för så många år, var att jag aldrig omfamnade mina känslor och jag försökte behålla kontrollen. I behandling, skalades alla de negativa sakerna jag gjort bort  och jag fick börja bearbeta mina känslor. "

Demi Lovato 'Didn't Deserve To Be Loved'
Demi Lovato 'Didn't Deserve To Be Loved'
Demi Lovato 'Didn't Deserve To Be Loved'
Demi Lovato 'Didn't Deserve To Be Loved'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: