saker som demi sa som chockade mig

Direktlänk / Demi Lovato / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-04-22 Klockan: 16:37:31
1. Demi berättar till People "När jag var 15 åt jag bara en måltid om dagen ... När jag var ca 15 år åt jag bara två mål mat i veckan, men jag gick inte ner i vikt. Så jag prövade nya saker. Så jag försökte nya saker:Jag bestämde mig för att börja kräkas upp maten. Mitt värsta, gjorde jag det fem gånger om dagen. Jag kräktes hårt och mycket, det var bara blod i toaletten. "

OMG! stackars Demi, och alla unga tjejer som går igenom det här. :( Det här är hur allvarligt som helst. Tänk på det här, och hur ord sårar folk.

Om droger och alkohol: "Jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig rört något."

Chockade mig jättemycket

On reuniting with old friends: "Selena Gomez och jag kopplas den första veckan. Vi hade inte talat på länge. Jag tarskulden, jag känner för det var på grund av det sätt jag hade agerat. Hon ringde mig ochhon var den som grät. "

Jag är så glad att de är vänner igen

Och Demi kommer alltid vara i mina böner. <3

Pray For Demi.

Hon är en stark tjej, vacker och hon kommer klara det.


Ser ni hur smal hon var :(

:(


:)

Postat av: Demileysel

Åh stackarn :'(



Sv: Okeej :D

2011-04-22 @ 17:14:07
URL: http://demileysel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: