SVAR TILL SOME JERK :)

Direktlänk / Visste ni att? / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-04-03 Klockan: 18:32:26
KommentarTid
hahhhhahhah omg fett synd atran! let's call and ask her.

varför kolla hon på mig då när ja skrev pattie? MHM PRECIS
OMG FETT SYYYYYND!!! Hon kanske kollade på dig, men det var jag som gjorde såndär "airkiss" till henne och hon gjorde tillbaka. Varför tror du att hon skulle göra till dig, fast hon såg att det var jag som gjorde till henne. Fett synd bre, du gjorde inte ens något sånt. det var JAG! MHHMMM EXAKT!

Postat av: kändisblogg

omg ja tänker int bråka om vem pattie kolla på. SÅ OMOGEN Är ja inte



btw du behöver nt göra ett inlägg för varje kommentar

2011-04-03 @ 18:42:05
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: