Justin Bieber i ROLLING STONE

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-18 Klockan: 18:56:07
Justin Bieber SHIRTLESS G-STAR
GOOGLE ÖVERSÄTTNING:

 

LA Reid, chef för Justin Bieber : s skivbolag Def Jam uppenbarat för Rolling Stone"Tjejerna älskar honom. De tror att han är deras pojkvän, att det finns ett chans för dem. Justin sålde dem en dröm, och de köper den krok, som hull och hår. "

På sin påkostade smycken " That's right jag bär svarta diamanter istället för vanlig sådana. Eftersom jag inte flashig, bara flosssy. " On paparazzi: " Jag hatar paparazzi. De är Stalkers med en kamera. Om någon följer efter dig, som automatiskt ett brott, men om de har ett camerca, det är OK? Jag håller inte med det alls. "
Att leva i ett offentligt bostadsföretag källare lägenhet: "Det var platsen var smutsig.Vi hade musfällor överallt, eftersom det fanns musar, eh, möss, i huset. Jag hade inte en riktig säng. Jag sov på en blå utdragbara soffan i mitt rum. Vi hade inte något i kylen, någonsin, förutom kanske lunch kött för skola och Kraft makaroner och ost. " Är homosexualitet en synd?

 

"Det är allas eget beslut att göra det. Det påverkar inte mig och bör inte påverka någon annan. " Den politiska åsikter: "Jag håller inte med krig heller, nödvändigtvis.Jag tror att alla bara ska komma överens. Jag förstår inte varför människor attack.Vad är poängen med att döda människor, makt? Om ingen brydde sig om makt, då skulle ingen ha krig. Kanada går inte runt attackera människor. "

Justin Bieber SHIRTLESS G-STARJustin Bieber SHIRTLESS G-STAR



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: