JAG SAKNAR DEN GAMLA JUSTIN SOM JAG FÖLL FÖR!

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-02-17 Klockan: 17:19:49
Är det bara jag eller saknar inte ni också den gamla Justin?

När hans röst fortfarande var len och hans ansikte var bebisaktigt?

Han var så snäll mot sina fans och han verkligen uppskattade allt som kom i hans väg. Jag säger inte att han inte älskar sina fans, men han tar oss för givet ganska ofta ibland.

Justin var ALLTID ärlig mot hans fans, vad det än gällde.

Men nu börjar han gömma saker om hans privatliv och såklat jag respekterar det, MEN om jag och miljontals andra tjejer har låtit honom in i vårat liv n borde han erkänna vem han dejtar och inte låta tjejer försvara honom i onödan och säga typ :'Låt Justin vara! Om han dejtade någon skulle han inte ljuga och plus Selena har sagt att han är som hennes lillebror!' Bara för att sen få veta att de hade fel och att Bieber haters hade rätt.

De gamla låtarna var också bättre enligt mig.

 

Han var till och med artigare i intervjuer
Hm.. Jag är käär i den gamla, inte så mycket i Justins nya personlighet :/

Postat av: CC

Hmm håller med. Tror han tar lite för givwt att alla ska gilla honom. Innan var han mer tacksam. Menmen han har ju växt och blivit en ung man snart 17 år.

2011-02-22 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: