JUSTIN BIEBER GLEE AVSNITT

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-01-08 Klockan: 21:50:13

Justin Bieber GLEE EPISODE

Glee ska göra ett Februari avsnitt som är Justin Bieber- tema, rapporterar TV Line. Avsnittet är schemalagt att sändas den 15 Feb. The cast kommer att cover flera av Bieber's låtar. Justin kommer också att kanske vara med, men det finns inga planer för det än.


Postat av: Nathalie

SV. jag vet inte riktigt för jag hade precis en utlottning! men jag kommer kanske ha så någon när jag får något speciellt nummer på bloglovin. Men mitt tips är att lägga till mig på bloglovin! då missar du inte nästa tävling ;)

2011-01-08 @ 22:37:45
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: