Selena Gomez- 'Jag vet inte varför jag är rädd för de!'

Direktlänk / Selena Gomez / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-26 Klockan: 16:59:14
Selena Gomez, 'My Biggest Flaw Is..'

Selena Gomez anslöjade till Tiger Beat att precis som alla andra tonåringar är hon inte perfekt och hon har fortfarande drama med hennes föräldrar: 'Mitt största problem är att jag inte hanterar bråk med mina föräldrar bra. Att inte kommunicera med de är mitt största fel. Det är bra att prata med de. De är trevliga personer jag vetinte varför jag är rädd för de!' Om hur det är att vara i spotlighten: 'Jag uppskattar att vara en förebild, för det är väldigt gulligt att flickor har posters och t-shirts av dig.. Men jag gör fortfarande misstag. Jag är inte den bästa personen någonsin, men jag försöker.'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: