Demi Lovato TALKS CYBERBULLYING

Direktlänk / Demi Lovato / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-07-19 Klockan: 14:37:43
Demi Lovato TALKS CYBERBULLYING
Sjutton blogg: Jag ville dela med mig av ett ämne som är otroligt nära mitt hjärta: slåss mobbning. Jag blev mobbad när jag var yngre, fick den så dålig att jag hamnade lämnar skolan på grund av det och effekterna av dentraumatiska tiden fortfarande är med mig i dag. Mobbning kan ta många former, och en av de vanligaste idag är cybermobbning. Detta är ett såstort problem, och ..

.. trots att alla är medvetna om det, verkar saker att bli sämre istället förbättre. En historia som verkligen fastnar hos mig innebär tragiska dödPhoebe Prince, som kunde så lätt kunnat undvikas. När ska folk ..

.. förstår att verbal misshandel är lika allvarligt som fysisk misshandel? Hur många dyrbara liv tar det att få ett slut på den skada som orsakas av cybermissbruk? Jag tror att vissa människor använder mobbning som ett sätt attpassa in, och jag har märkt att det inte bara "cool" kids gör det längre.

Att sitta bakom en dator ger människor en känsla av anonymitet, men allamåste inse att orden, även de som de skriver på nätet, har en stark makt att skada människor. Det är inte okej att mobba någon, någonsin. Jag hoppas kunna uppmuntra alla att ta ställning och sätta stopp för denna fruktansvärda epidemi.

.. Om du blir mobbad eller om du känner någon som är, besök Teens mot mobbning för mer info. Tillsammans kan vi göra skillnad, tillsammans kan vi rädda liv. Förbli starkt! Kärlek, Demi Lovato.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: