Selena Gomez, Angelina Jolie Comparison

Direktlänk / Selena Gomez / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-07-18 Klockan: 22:35:38
Selena Gomez, Angelina Jolie Comparison
Selena Gomez, som har räddat små barn runt världen, svarade på E! På frågan om hur hon känner att jämföras med Angelina Jolie: "Tja, det skulle vara en komplimang. Jag tror definitivt att hon är fantastisk när det gäller alla hennes arbete .. Det skulle varahäftigt.

Jag tycker det är alltid bara sorts varit en del av min familj. När jag växte fram ur mina kläder skulle vi packa upp dem och ge dem till goodwill .. Nu när jag är äldre och jag lever ett väldigt välsignat liv, det är bara skönt att kunna ge tillbaka i ett bredare sätt, eftersom jag har en plattform. "Kommer hon att engagera sig i FN som Angelina? "Jag skulle älska att göra något sånt.Jag tror självklart jag borde få mer utbildning innan jag börja gå vissa platser och kämpa för saker. Just nu mitt mål är att öppna upp min egen organisation en dag. Det skulle vara fantastiskt. Jag älskar att Ryan Seacrest har sin egen organisation och sin stiftelse som han hjälper till med. Så jag skulle gärna göra något sånt.

/Google översätt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: