svar pa tal

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-07-17 Klockan: 16:38:46
Julia om christian beadles (justins ex-bästis) signerar en justin bieber bok, och ritar på Justins ansikte:
HALLÅ vakna dom ä jue vänner och han drev!!!!
Han är inte x han är bara bästis bara för dom inte ses varje dag så kan man fortfarande va bästisar!!!
Jag har en kompis som flytta till Florida nu har hon bott där i 3 ÅR men jag är fortfarande kompis me henne!!!!
SÅ ja hoppas du läger ut min kommentar annars är man jue typ rädd elr feg och de vill ingen va!!!


Svar: Jag hoppas att du driver< for om du vet nagot om bloggning< sa vet du att man skriver det som star pa sidan man hamtar infon ifran> plus< sluta vara sa otrevlig>

Postat av: Julia

FÖRLÅT hade en dålig dag älskar din blogg..........

2011-07-19 @ 13:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: