TILLBAKA TILL BLOGGEN!

Direktlänk / Miley Cyrus / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-07-27 Klockan: 15:42:05
Hej mina söta läsare! Jag har inte kunnat blogga på 2 månader för att jag varit utomlands. När jag kommit tillbaka till Sverige får jag se jättesöta kommentarer som: "älskar din blogg" o.s.v. men andra kommentarer är inte lika roliga. typ: "sämsta blogg ever asså bara gjort samma bild tre gåner syn problem bree!! :@"
Vadå tre gånger? Jag lade upp bilden en gång. Det verkar som att du är den med synproblem. Lär dig stava.
I alla fall, tack alla som fortsätter att läsa min blogg, trots att jag inte har kunnat uppdatera. Sprid gärna bloggen så att jag kan få tillbaka mina läsare och uppdatera mer. Glöm inte att kommentera och att fråga på bloggsvar!
Tack igen, peace and love! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: