Bieber-fan tjej blev kickad från konsert

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-30 Klockan: 18:11:51

13-year old Justin Bieber fan var utslängd från hans My World konsert i Sheffield efter hon slängde en nalle på scen, rapporterar The Mirror. Birdie Moulds blet utslängd 5 minuter efter hon slängde nallen. Vakterna hävdar att den slog Justin på benet två låtar in i uppträdandet. Skolflickan, som hade sparat i månader för sin biljett, grät: 'Jag kunde inte vänta tills han kom till Sheffield. Jag köpte en nalle och jag och min kompis gjorde en t-shirt där det stod 'Birdie & Sashe älskar dig'. Vi la ett brev inuti björnen där det stod att vi var stora fans och det fans
några bilder på oss med Justin Bieber tröjor. Den träffade Justins ben och verkade ställa honom utanför hans balans.
 Sen sparkade han nallen ur vägen.. Jag var upprörd men är fortfarande ett fan och kommer inte att ta ner mina Bieber affischer.
'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: