17 Magazine Intervju !

Direktlänk / Selena Gomez / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-05-05 Klockan: 15:31:07
Selena öppnas för Seventeen Magazine om hennes vänner, Justin och Monte Carlo! Se till att läsa den eftersom det var en mer djupgående intervju!

17: Filmen, Monte Carlo, handlar om att växa upp och flytta examen och tar denna första större resa ensam. Känner du dig fri som Grace är?

SG: Ja, jag har definitivt fått en hel del som nyligen. Jag gick semester över nyår med ett gäng av mina vänner, för första gången, utan mina föräldrar. Det var så kul. Jag känner att jag är på en plats där jag på min egen lite. Det är trevligt.

17: Resa med vänner är definitivt en viktig milstolpe. Vem skulle du vilja ta med dig på en resa till Paris (eller Monte Carlo)?

SG: Jag skulle älska att åka på semester med Taylor [Swift]. Jag har kunnat flyga till Nashville för att se henne, och hon kommer till LA mycket, men det skulle vara skönt att komma bort. Det skulle vara riktigt roligt. Jag har känt Taylor i över tre år nu, vi är på den punkt där vi bara får varann​​



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: