♥ The Ultimate Stay Strong Playlist ♥

Direktlänk / Demi Lovato / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-05-06 Klockan: 15:48:10

Demi Lovato delar musik som håller hennes positiva och fokuserade framtiden.
"Musik har alltid varit en stor del av mitt liv och har hjälpt mig lite tuffa tider. Vissa låtar alltid ge mig förtroende, sätta mig på bra humör och inspirera mig. Här är en lista över några av mina favoriter, den musik som hjälper till att hålla mig positiv känsla och påminner mig om att vara stark":



"we all need saving
" av Jon McLaughlin
Jag lyssnar den här låten när jag behöver försäkra sig om att jag inte är den enda planet som kämpar eller har frågor. Det är verkligen sant. Vi alla behöver spara ibland.

"Not Afraid" av Eminem
Den här låten är verkligen inspirerande för mig eftersom Eminems album baserades hans tillfrisknande. Den här låten fick mig att känna trygghet i att erövra mitt sjukdomar.

"word of god speak" av MercyMe
 Hissar upp mig varje gång jag hör den, och min tro omedelbart får förnyas.

"A Change Is Gonna Come" av Sam Cooke
Den här låten är en klassiker som alltid håller mig Framöver veta allting kommer att vara ok.

"Strong Enough" av Stacie Orrico
Jag lyssnar den här låten nästan varje dag. Den här låten får mig att känna som om jag har ett syfte i livet, därför att Gud gjort mig stark nog.

"Surrender" av BarlowGirl
För att återhämta sig från eventuella missbruk, måste du ge upp och inse vad du behöver för att övervinna. Detta var en låt jag hade på repeat i behandling vet att om jag kapitulera, slog detta är möjligt.

"Beautiful" av Bethany Dillion
Texterna på den här låten påminner mig om att JAG ÄR vacker, även när jag känner mig osäker


Du är Vacker Demi :) ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: