Gör din egna mening!

Direktlänk / Vad tycker ni? / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-28 Klockan: 18:01:28

Exempel: Om du är född 1 januari och din favorit fär är röd blir meningen: "Jag kysste Justin Bieber, för Justin Bieber sa åt mig!" PRÖVA

DIN FÖEDLSEDAGSMÅNAD:

Januari: Jag kysste...
Februari: Jag gick på en dejt med...
Mars: Jag hånglade med...
April: Jag åt...
Maj: Jag slog...
Juli: Jag dödade...
Juni: Jag kramade...
Augusti: Jag slickade...
September: Jag hade sex med...
Oktober: Jag såg en film med...
November: Jag örfilade...
December: Jag älskar...

DITT FÖDELSEDAGS DATUM:

1. Justin Bieber
2. Christian Beadles
3. Miley Cyrus
4. Rihanna
5. Lady Gaga
6. Shawty Mane
7. Joe Jonas
8. Kevin Jonas
9. Nick Jonas
10. Chaz Somers
11. Ryan Butler
12. Selena Gomez
13. Usher
14. Scooter Braun
15. Hannah Montana
16. Hello Kitty
17. Svampbob
18. Patrick
19. Ne-Yo
20. Chris Brown
21. Beyoncé
22. Demi Lovato
23. Robert Pattinson
24. Jessica Jarrell
25. Jasmine VIllegas
26. Ashley Tisdale
27. Taylor Swift
28. Eminem
29. Lil Wayne
30. Katy Perry
31. Sean Kingston

DIN FAVORIT FÄRG

Blå: För att jag är en hora!
Grön: För att det var kul!
Röd: För Justin Bieber sa åt mig!
Lila: För jag är så sexig!
Gul: Jag hade tråkigt!
Rosa: För att jag gillar ost!
Vit: Nej, jag skämtade bara!
Annan färg: För jag är cool!

HAHA! Min blev: "Jag slickade Katy Perry, för Justin Bieber sa åt mig!"

Vad blev DIN?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: