Selena om att lämna WOWP (svensk text)

Direktlänk / Selena Gomez / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-24 Klockan: 17:29:29

Selena Gomez chattade med MTV om Wizards of Waverly Place. "Det är mycket mer
 magi och mera kärlekshistorier.

Nu håller jag på att filma säsong fyra.
 Det är verkligen svårt, jag tror att det kommer vara extremt känslosamt.
 Jag tror att jag kommer säga åt de att inte ha en live publik, för jag
kommer att vara en röra. Det kommer vara jättesvårt, varje dag ser
jag de här människorna som jag har jobbat med de senaste fyra åren
 och det krossar verkligen mitt hjärta.

Det har varit så roligt, det har varit som mitt high school. Så, det
 kommer att vara jätesvårt men det har varit toppen. Jag säger att jag inte
 är redo varje dag, men jag tror att när vi kommer fram till det sista
avsnittet kommer kommer vi alla att säga; "Det är dags".

Selena Gomez CNN UNICEF Interview



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: