JUSTIN BIEBER SPENDERAR $750 PÅ SITT HÅR!

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-01-22 Klockan: 11:02:45
Justin Bieber SPENT $750 FOR HAIRCUT

Vanessa Price skapade Justin Biebers vackra hårstils signatur 2009. Den extremt talangfulla stylisten berättar för Life & Style'Vanligtvis så klipper jag hans hår ungefär varannan vecka när han är på turné.' I usually cut his hair every couple of weeks when he's on tour.' Vanessa som klipper hemma hos dig också tar ungefär $750 per klippning! 'Jag har hört vuxna som skämtar om att de ska ta hans hår efter att jag har klippt det. Jag säger åt de att de är jätte läskiga. Vi är båda chockade över att folk brydde sig så mycket om någons hår!

Det är den mest populära pojk frisyren i landet, priserna startar på $14.


Postat av: Jossan

fin blogg du har! men vem tycker om om mest? Miley, selena eller demi? själv älskar jag miley :D

2011-01-25 @ 21:29:14
URL: http://jodas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: