Miley intervju om TAYLOR MOMSEN

Direktlänk / Miley Cyrus / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-01-21 Klockan: 20:55:05

Miley Cyrus TALKS TAYLOR MOMSEN

Miley Cyrus College Cures intervju: Känner du att du och Taylor Momsen har någonting gemensamt?

'Det enda vi har gemensamt är vår kärlek för musik, sång och skådespeleri.'

Varför tror du att pressen inte har brytt sig om Taylor och fokuserat på dig?

'För att min fan bas alltid har varit yngre än hennes, men folk verkar glömma att hon är yngre än mig; hon är på Gossip Girl, yngre personer kollar på det också! Bara för att jag jobbade för Disney Channel, betyder det inte att jag inte är tillåten att växa upp och Taylor får. Hon är 17 år gammal. Hon har unga som tittar på henne också.'

Vill du se median hugga efter Taylor på samma sätt de har kommit efter dig?

'Nej. Det vill jag inte. Jag önskar bara att folk skulle sluta vara så dömande, men jag antar att det aldrig kommer hända.'

Vad vill du säga i svar till de som kanske säger, 'men, Miley får mer publicitet än Taylor, hon borde veta bättre ändå'?

'Jag skulle vilja säga, det handlar inte om publiciteten. Lika mycket som folk som inte är i kändisljuset tänker på publicitet, tänkar jag INTE på publicitet. Jag tänker på att leva min dröm.'

Om hennes framtid: 'Jag har en annan film som jag ska filma precis under So Undercover, filmen heter Wings. Jag hoppas också på att turnéra senare det här året, och jag har mycket musik som ska släppas! Det här året är ett stort år för mig och mitt nya vuxna jag.'


Postat av: JossanLoveMILEY

Hejsan!

Jag har en Miley blogg och jag undrar om vi kan länka byta?

Kram Josefin ♥

2011-01-21 @ 21:36:00
URL: http://mileyrayycyrus.blogg.se/
Postat av: JossanLoveMiley

SV: Tack så mycket!

Kram Josefin!

2011-01-22 @ 09:16:27
URL: http://mileyrayycyrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: