Justin om tjejer

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-04-30 Klockan: 20:41:56

Den 16-åriga sångsensationen Justin Bieber har många åsikter och tankar när det kommer till tjejer och deras utseende. Nu avslöjar stjärnan att han föredrar naturliga tjejer, alltså tjejer som inte har så mycket smink.

— Jag gillar inte tjejer som har för mycket smink för då ser man inte deras ansikten. Många tjejer ser bra ut men känner sig osäkra, och de ser mycket bättre ut utan smink men de har istället hur mycket som helst, avslöjar Justin.

Justin avslöjar även att vad han gillar hos tjejer.

— Jag gillar tjejer som har fina ögon och ett fint leende.

När det kommer till att bjuda ut tjejer så berättar Justin att han försöker vara lite cool, skriver Top of the pops magazine.

— Det beror helt på situationen. Jag brukar hålla på det lite, inte visa på en gång att jag är intresserad av en tjej. När konversationen sedan drar sig mot sitt slut så brukar jag fråga ”har du något telefonnummer som jag kan nå dig på?”. Ungefär så brukar de gå till, berättar Bieber.

 


 

Bra, då passar han mig perfekt! :) (Har aldrig smink på mig :P)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: