Alyson stoner om joe jonas och ashley greene

Direktlänk / Kärlek / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-18 Klockan: 10:43:54

Alyson Stoner On Beautiful Joe & Ashley

Alyson Stoner pratar om Jashley: 'De är verkligen söta tillsammans, Ashlley är så ödmjuk, hon försökte inte stjäla spotlighten och hon visste sin plats. De har ett sätt att kommunicera med varandra som, jag tycker, är vackert. Jag tror att de hittade varandra vid rätt tidpunkt i livet.

Vad är den mest pinsamma saken som hänt under en dejt?

'Jag har aldrig varit på en dejt, så jag kan inte svara på den frågan! Jag har lovat mig själv att inte dejta tills jag är 18 år minst, eller när jag är fysiskt, psykiskt, mentalt och andligt redo att investera tid, känslor och pengar i en annan människa. Det är en väg som jag inte ännu åkt på, men jag är väldigt tacksam för det. Jag har lärt mig mycket genom att skydda mitt hjärta och genom att hålla min sköld uppe och genom att hålla tillbaka min oskuldshet, sm jag bara offrar till min man.

 

BRA SAGT ALLY!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: