DEMI LOVATO V.S ALEX WELCH ROND 1

Direktlänk / Vad tycker ni? / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-07 Klockan: 16:55:49

Alex Welch 'Demi Lovato Didn't Apologize'

Alex Welch berättade till tidningen People om att Demi Lovato slog henne: 'Jag har inte fått en ursäkt än.
 Jag har inte hört något. Det är sorgligt om man tror att den personen är din vän.'
 
Demi har inte kunnat ringa Alex för att hon måste vara ostörd och avsides belägen, men många försök har gjort för att nå ut till henne.
 'Demi var upprörd för att Papa Jonas var sur på henne. Demi drog in dansarna i ett rum och hotade de: 'Om jag får reda på vem som tjallade på mig...' Alex ljög och sa att hon inte hade sagt något. 'Jag tyckte, ärligt talat, att jag inte hade sagt något, och jag tänkte inte på det så mycket.'

Vi var på planet med the Jonases och vi hade den bästa tiden. Jag fick inget samtal eller sms från 
Demi eller ett 'Hey, du och jag har ett problem,' inget. Och hon kommer upp till mig och boxar mig rakt
 i ansiktet. Efter det fortsätter hon och går och sätter sig i sitt säte. Ingem borde komma up göra så och
sen sopa bort spåren efter sig. Det är inte rätt.'
 
Demi's rep: 'Demi mår jätte dåligt över det som hände. Just nu är hon 100% engagerad till
sin behandling.
Alex Welch har ingen permanent skada. Hon har hyrt advokaten Donald Karpel, som sa till People:

Vi har kontaktat Demi Lovato och vi väntar på ett svar. Om vi inte hör tillbaka, så kommer vi att gå till rätten.' Demi's rep: 'Vi håller på att förhandla med Alex's advokat och hoppas att lösa det här så fort som möjligt.'with



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: