Justin Bieber välgörenhets kändis

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-03 Klockan: 16:28:34
“ Justin Bieber hjälper barn genom att sälja sina saker på eBay. Här på Great Ormond Street den här julen.” 

 

DET här är stunden som smälte Justin Biebers hjärta.
Han vaggar bebisen Jeremy Moreno så att han ska sova, och viskar mjukt: “Han är vacker.”

Justin besökte också 7 åriga, Sophie. Hon lider av sällsynt sjukdom, och behöver en benmärgs transplantion. Men när Justin nämnde jultomten log hon ändå.

Ett annat fan som träffade Justin var 15-åriga Ellen. Hon lider av lungcancer.
 "Jag kunde inte fatta att Justin kom in i mitt rum! Alla mina kompisar ska gå till hans konsert, och jag var upprörd för att jag inte kunde gå.

Justin sa att han ville få mig att le, och det lyckades han med", fortsätter Ellen.

Justin Bieber, jag älskar dig för att du är så snäll, god, vacker insidan och utsidan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: