Mileys tankar har ändrats... lite grann?

Direktlänk / Miley Cyrus / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-18 Klockan: 12:07:00
Miley, 'I'd Never Do That To My Voice'
På sida 119 i Mileys bok Miles To Go, Miley wrote: 'Jag  antar att min idé av en bra fest är någon som får deras ansikte mosad i en tårta, inte någon som blir mosad. Jag dricker inte och jag skulle aldrig röka.Jag säger alltid, att för mig, skulle rökning vara som att slå min gittar i en vägg och sen föränta att den ska kunna fungera.
Jag skulle aldrig göra så till min röst, inte till resten av min kropp heller för den delen.

Ja...

Miley Cyrus Caught Underage Drinking In Spain (PHOTOS)
'Jag skulle aldrig dricka...'
Miley Cyrus Drinks Corona In Spain
'Min idé av en bra fest är någon som blir mosad i tårta...'
http://www.hotmommagossip.com/wp-content/uploads/2010/12/miley_cyrus-bong.jpg
'Jag skulle aldrig röka. Jag skulle aldrig göra så till min röst.'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: