Demi kokain video

Direktlänk / Vad tycker ni? / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-11-11 Klockan: 15:58:13


Texas universitets eleven- Brian payne- hävdar att han sett Demi Lovato sniffa kokain. Enligt honom var hon på en fest och gjorde det. Flera "vittnen" säger att hon flörtade med killen som hade festen- Dave. Dave dog i en vatten sports olycka, och enligt källorna, är Demi hjärtkrossad efter Joe och efter Dave.
Brian säger att Demi tog drogerna som om hon hade gjort det för en lång tid.
Brian säger att Demi var kaxig, bitchig och väldigt väldigt full.
"Hon drack direkt från flaskan!"


Killen som hade festen filmade Demi när hon var inne på toaletten och sniffade kokainet.
Enligt honom gick Demi runt i huset och skrek: "Jag bryr mig inte om vad ni säger, fuck er, jag är könd och hela världen älskar mig!"


Jag tror inte på det här... Gör ni?


Postat av: zainab

nej kommer alldrig tro det

2010-11-12 @ 08:57:41
URL: http://demilovelovato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: