Miley- 'Jag är verkligen, verkligen dålig på spanska!'

Direktlänk / Miley Cyrus / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-07 Klockan: 11:18:24


Miley Cyrus avslöjade till MTV att hon
är en 'water baby', men hon diskuterade inte om hon skulle dricka alkohol på hennes 18- års fest: 'Jag ska inte bli galen, jag ska bara ha en rolig fest och sen kanske ta en semester med min familj..det skulle vara jättecoolt. Vi behöver tid att alla vara tillsammans. 
Så det skulle vara grymt om vi alla kunde gå till typ stranden eller nåt.. Jag har faktiskt ingen aning om vart vi ska.. någonstans nära vattnet. Jag är en 'waterbaby'; Jag måste vara nära vattnet, och jag älskar att dyka och att åka båt.'

Miley har med att prata spanska: 'Jag failade på spanska. Jag är jätte, jätte dålig på det. Det är inte orden, utan det är uttalningen som är den svåra delen.'

Miley Cyrus



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: