SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Direktlänk / Visste ni att? / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-24 Klockan: 11:10:11

HÅRFÄRG: MÖRKBRUNT

DEMI, SELENA ELLER MILEY?: Selena :)

HUSDJUR: Inga.. :( Men ska skaffa hund när jag blir större! :)

Favoritbok
: Genom dina ögon <3333333333

Mest spelade låt på iPod/mobil?: Miley Cyrus låtar och Camp Rock 2 :) <3

Favvo Miley låt?: When I Look at You, Can't be tamed, Ordinary Girl <33

Favoritbloggar: Ärligt talat så brukar jag inte läsa andra bloggar. :$

Varför började du blogga? Därför jag tycker det är kul, med besökare, kommentarer och frågor!

Gillar du musik som Black Eyed Peas? Ja! Skärskilt Imma Be!

Vad är ditt motto? "För att komma till toppen av berget, måste man klättra!" <3
Menas: För att nå framgång måste man kämpa.

Ger du ut facebook? Nej. :)

Vilka språk kan du? Franska, tigrinja, amharinja, svenska, engelska

Har du syskon? Ja, :) två systrar och en bror

När ska du lägga upp bilder på dig själv? Vet inte :D

Går du på någon speciell sport? Ja, handboll :)

Favvofilm? The Last Song, The Last King Of Scotland, Camp Rock många fler!!!!!!!! :) <33

Favvogodis? Choklad, söta, och sura!! :)

Vinter eller sommar? Sommar, men jag ÄLSKAR julen! och nyår :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: