BILDER FRÅN U SMILE MUSIKVIDEON

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-15 Klockan: 17:20:22

Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures
Justin B sa till People- "Jag är singel och jag vill typ fortfarande vara det. Jag vill ha en tjej some kan få mig att skratta, någon med fina ögon och ett fint leende, någon som driver sdmforever bloggen (SKÄMTA :p). Min mamma ville inte ens att jag skulle dejta någon, men det fungerade typ inte."
BILDER UNDER FRÅN U SMILE MUSIKVIDEON. NY MYSTISK FLICKVÄN KANSKE?
Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures Justin Bieber U SMILE SHOOT Pictures



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: