christian beadles (justins ex-bästis) signerar en justin bieber bok, och ritar på Justins ansikte

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-04-17 Klockan: 16:56:24
Tror ni att han drev eller är arg på Justin på riktigt. personligen tror jag att han är sur på Justin för att de inte är vänner längre, men om han nu är det skulle han inte visa det så uppenbart.

Postat av: Julia

HALLÅ vakna dom ä jue vänner och han drev!!!!

Han är inte x han är bara bästis bara för dom inte ses varje dag så kan man fortfarande va bästisar!!!

Jag har en kompis som flytta till Florida nu har hon bott där i 3 ÅR men jag är fortfarande kompis me henne!!!!

SÅ ja hoppas du läger ut min kommentar annars är man jue typ rädd elr feg och de vill ingen va!!!

2011-07-17 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: