demi i seventeen- alla demi fans MÅSTE läsa

Direktlänk / Demi Lovato / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-14 Klockan: 16:14:20

Demi i Seventeen: Hon har kämpat med depressioner sedan hon var liten, och senare började hon skära sig själv, svälta sig själv, eller hetsätning och självrensning. Som tryckkokaren av hennes liv började koka över, återvände Demi till dem destruktiva beteenden. Hon kände ständig oro av att se smal, snygg och redo varje gång hon klev utanför dörren. Det blev så intensiv att hon exploderade och slog en av hennes dansare på turné.

Demi: "Jag hade i princip ett nervöst sammanbrott.
Jag mådde riktigt dåligt. Mina föräldrar och manager drog mig åt sidan och sa, 'Du måste lite hjälp.' Det var en intervention. Jag ville ha frihet från inre demoner. Jag ville börja om mitt liv .. Jag ville inte att någon skulle kunna säga att det var någon annan som jobadde hårdare än mig .. Det fanns tillfällen då jag tänkte, jag vet inte om jag faktiskt vill ha hjälp eftersom mina ätstörningar är min bästavän. Nu när jag ser tillbaka det, vill jag bara ta upp mitt gamla jag mina gamla och hålla henne
och säga att det inte behöver vara så här. "

Har Demi pratat med Selena Gomez under behandlingen? "Vi har inte riktigt diskuterat vad jag gick igenom, vi pratade bara."



Hoppas Demi nu i alla fall, vet att hon är jätte vacker, in och ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: