Demi Lovato är 'stolt' över Catherine Zeta-Jones

Direktlänk / Demi Lovato / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-04-16 Klockan: 20:39:14
Demi, 'I'm Proud Of Catherine Zeta-Jonas'Demi, 'I'm Proud Of Catherine Zeta-Jonas'
För er som inte vet så är Catherine just nu på ett typ psykhem, hon lider av bipolar disease, som är som kraftiga humörsvängningar.

Postat av: © sarastille

Fin blogg :) allt bra?

2011-04-16 @ 21:25:07
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor :)

2011-04-16 @ 21:44:33
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: