Demi om Tiffanys bröllop

Direktlänk / Demi Lovato / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-30 Klockan: 11:57:25
Demi Lovato Wearing 'Hot' Bridesmaid Mini

Demi Lovato till BOP Tiger Beat om att shoppa för Tiffany Thornton's bröllop: 'Det var definitivt en tårögd stund .. Jag försökte på min brudtärna klänning. Jag kommer att vara en brudtärna. Det är första gången jag ska vara brudtärna faktiskt.

Fin kläning? "Den är het! Tiffany säger att hon vill att alla hennes tärnor ska se heta ut. Som så många tärnor som fastnar i dessa fula klänningar för att bruden ska se bra ut. Men hon är som, "Nej jag har heta vänner jag vill att de ska se heta ut. jag bär en miniklänning. "

What color is it? Alla klänningar kommer att vara lila, som en djup lila.

Har du godkänt hennes fästman? Jag gör det, jag har lärt känna honom & han är verkligen söt. Han är en riktigttrogen kille och han hade detta södra gästfrihet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: