En liten fråga till er läsare :) <3

Direktlänk / Vad tycker ni? / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-04-27 Klockan: 20:01:29
Hej, hur är det? :)
Ville bara ställa en liten fråga.. Är det NÅGON som är intresserad av att hjälpa mig med bloggen under sommaren och lite nu också? Om ni är det vill jag bara att ni kan 3 saker:
*Bra på att stava och grammatik
*Det är ett plus om man har erfarenhet innan och vet lite om hur saker funkar. Annars hjälper jag bara till :)
*Någon jag kan lita på
Om ni är intresserade kan ni kommentera och lämna mejladress, så kan vi börja prata där :)
Tack så jättemycket för att ni följer bloggen och kommentera gärna!! :) <33
Radiate Love/ sdmforever

Postat av: MELISSA !!

Omg !

jag skulle vilja !!

Men de beror faktist på när på sommaren :/ <3

men jag skulle GÄRNA göra de ! <333333333333333333

men kan jag ? :)

2011-04-27 @ 22:17:51
Postat av: Eden is the shit!

någon du kan lite på? hmm.... me maybe? 14 år. man kan väl lita nån när man känt de så länge? haha aja ja kan, du åker ju i slutet at maj o jag åker i juni så ja kan tills jag åker sen kan du välja nån annan. if u want 2

2011-04-28 @ 18:22:46
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: