kelly osbourne om billy ray- 'respektlöst'

Direktlänk / Miley Cyrus / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-21 Klockan: 15:53:53

Kelly Osbourne på Billy Ray säger att Hannah Montana förstörde hans familj: "Jag tycker det är en riktigt olämplig sak för någon att säga, speciellt när det de gjorde tillsammans gav personen sin karriär tillbaka och det är inte rättvist att göra så mot sitt eget barn.Jag tycker det är en olämplig sak att säga .. Han kanske har tänkt på det på ett annat sätt, men i svart och vitt det verkar bara så hårt ... Jag älskar Miley, hon är en kär vän till mig & jag vet hur svårt hon arbetar. Hon arbetar så hårt och jag tycker bara som misskrediterar allt som hon har gjort i sitt liv. inte bara för sig själv utan hela hennes familj & jag tycker bara det är respektlöst. "


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: