Taylor känner sig inte bekväm att ta av sig

Direktlänk / Taylor Swift / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-12 Klockan: 20:14:54
Taylor Not Comfortable Taking Clothes Off

Taylor Swift känner sig inte bekväm med att posera naken som stjärnorna Miley Cyrus, Vanessa Hudgens, Ashley Tisdale & Joe Jonas' ex Ashley Greene. Taylor berättade för The Telegraph: 'Jag gillar att ha söta klänningar och jag gillar att pröva nya stilar,

Men jag känner mig inte bekväm med att ta av mina kläder. Jag skulle inte ha på mig pytte lite kläder i mitt verkliga liv, så jag tycker inte att det är nödvändigt att ha på mig sånt på photoshoots.'

Föröker folk övertala dig til att klä dig mer provocerande? 'Inte längre, nej.'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: