SELENA- 'Jag har aldrig sagt att jag ville vara den 'snälla' tjejen'

Direktlänk / Selena Gomez / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-30 Klockan: 19:00:23
Sel 'I Have Some Sense Of Bi-Polar-ness'

Selena Gomez berättade för The Daily Record'The biggest thing that bothers me about that is I never said I wanted to be the good girl. I just wanted to be known for my work. I love my work, my fans. It does bother me I am being put in that corner.. I am sure I have some sense of bipolar-ness. I wake up happy then I turn to..

..sadness on a dime. It's crazy but I do enjoy all of it right now.' On Justin Bieber:'I do think that Justin is a great performer, he really is.' On jazz pianist Jason Moran: 'I think he is so talented. I have a crush on him, I think.' On Who Says:

'This song says people will always try to cut you down. Don't let people do that to you. It's not a sad song. It's upbeat.' On her career: 'I am at a very happy place in my career. But I still get turned down at times. You have no choice, you have to keep going. My mum pushes me to be tougher.


GOOGLE CHROME ÖVERSÄTTNING

Den största sak som stör mig om det är jag aldrig sagt att jag ville vara den godaflickan. Jag ville bara vara känd för mitt arbete. Jag älskar mitt arbete, mina fans. Detbryr mig Jag är sätts i det hörnet .. Jag är säker på att jag har en känsla av bipolär-ness.Jag vaknar glad jag slår till ..

.. sorg på en femöring. Det är galet men jag tycker allt är just nu. " Justin Bieber: "Jagtror att Justin är en stor artist, han verkligen är." jazzpianist Jason Moran: "Jag tror atthan är så begåvad. Jag har en crush honom, tror jag. "Den som säger:

"Den här låten säger folk alltid kommer att försöka skära ner dig. Låt inte folk göra så mot dig. Det är inte en sorglig sång. Det är optimistisk. " hennes karriär: "Jag är på en mycket lycklig plats i min karriär. Men jag får nobben ibland. Du har inget val, dumåste fortsätta. Min mamma driver mig att vara tuffare.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är den drivande kraften bakom minframgång .. Jag behöver en paus. Mitt liv är stressigt som det är nu. " BritneySpears "sång för henne:" Hon skrev låten för sig och aldrig satte den på hennes skiva.Jag hörde det och jag älskade det jag spelade in det. "

I don't know what I'd do without her. She's the driving force behind my success.. I do need a break. My life is so stressful as it is right now.' On Britney Spears' song for her: 'She wrote the song for herself and never put it on her record. I heard it and I loved it then I recorded it.'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: