♥ Vad kommer Demi ha på sig på Tiffany's bröllop ♥

Direktlänk / Demi Lovato / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-30 Klockan: 20:43:18
 Demi Lovato är inställd på att ner i gången senare i år - men som en brudtärna hennes tidigare CoStar och nära tjej kompis Tiffany Thorntons bröllop! Bruden-till-vara nyligen berättade People Magazine, "Demi är en av mina brudtärnor! Vi går långt tillbaka. Hon är som en lillasyster för mig. Hon är en av mina närmaste vänner. "När vi intervjuade Demi Lovato förra året, berättade hon allt om hur upphetsad hon skulle vara en del av Tiffany's bröllop, klänning shopping med Tiff och vad hon planerade att bära för den stora dagen

BOP & Tiger Beat: Jag såg att du gick klänning shopping med Tiffany? Var det kul?
Demi: Det var roligt.

BOP & Tiger Beat: Var det surrealistiskt?
Demi: Mycket surrealistiskt, definitivt en tår-Jerker ögonblick.

BOP & Tiger Beat: Har du prova någon klänningar ?
Demi: jag gjorde, jag försökte min brudtärna klänning. Jag kommer att vara en brudtärna. Det är första gången jag ska vara brudtärna faktiskt.

Demi Lovato Shoots for ET


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: