Ashley Benson- 'Jag och Joe skulle vara söta tillsammans'

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-08-09 Klockan: 18:20:49

Ashley Benson, 'Joe Jonas Tweeted Me'

Ashley Benson avslöjade för Seventeen: 'Joe Jonas tweetade mig. V känner varandra bara från att hänga. Det är så kul för att om man tweetar någon en gång så ser alla det. De säger, 'Om my God, går hon ut med Joe Jonas?' Jag fick så många meddelendan, och nästa dag var det överallt på de här skvaller sidorna, 'Hon går ut med Joe Jonas!'

Jag ba, 'Åh nej! Jag går inte ut med honom!' Vi är bara väldigt kamratliga. Jag tror att vi skulle vara ett gulligt par, definitivt. Och jag kan definitivt se oss vara er än vänner.'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: