Ashley Greene-'Jag och Joe har redan träffat varandras föräldrar'

Direktlänk / Ashley Tisdale/Ashley Greene / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-01 Klockan: 17:13:22
Ashley Greene, 'I Met Joe Jonas In London'

Ashley GreeneTeen Vogue'Vi träffades genom gemensamma vänner i London, vilket är galet eftersom vi båda bor i L.A. Och vi har båda redan träffat varandes föräldrar, vilket jag tycker är ett bra resultat av den sortens livstilen vi lever. Han är gullig och jätterolig vilket är enormt för mig.'

Om Demi Lovato bråket så sa Ash att det inte var sant. Hon sade: "Massor av Disney barn är helt normalt och älskar vad de gör. Men du hör alltid om människor som inte mår bra. Det är ungefär som den finfina hjulet. " Hon älskar matlagning med sin pojkvän Joe: "Jag har fått denna fantastiska kök, och han får mig i det. Det är riktigt trevligt och nästan terapeutiskt, vi sätter på musik och bara en slags gå in här zonen ".



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: