JELENA KYSSER VARANDRA VID STRANDEN

Direktlänk / Kärlek / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-02-17 Klockan: 16:40:55

Justin Bieber and Selena Gomez Make out at Santa Monica Beach Justin Bieber and Selena Gomez Getting Romantic in Santa Monica Beach PhotosJustin Bieber and Selena Gomez at Santa Monica Beach Justin Bieber and Selena Gomez Getting Romantic in Santa Monica Beach Photos

Gosh.. Jag borde verkligen sluta hata det här paret, för jag gillar ju båda.. men inte tillsammans :/ Och jag önskar att de hade erkänt innan och inte sagt att Justin var som hennes lillebror o grejer! Jag menar brukar ni gå runt och kyssa er lillebror vid stranden och sen ta kort??!! NEJ


Postat av: becca

visste du att En reporter har sett justins bakgrunds bild på hans dator och det var på honom och på selena sittandes vid en solnedgång ve dock inte om dem kysstes :S håller med dig förresten älskar båda men verkligen INTEE tillsammans ! :@

2011-02-17 @ 17:16:27
Postat av: juli linea

jag älskar dig

BÄÄÄÄÄÄSSSSSSST

ÄR DU KÄR I NÅN



2011-03-28 @ 14:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: