JUSTIN BJÖD UT RIHANNA PÅ DEJT.. ÄR JELENA ÖVER?

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-23 Klockan: 17:32:42

 

Justin Bieber bjöd ut Rihanna på en dejt förra söndagen, men hon sa nej. Han sa till Chelsea Handler: 'Ja, jag bjöd ut henne. Men det gick inte så bra för att jag inte är med henne. Jag bjöd ut henne och hon sa att jag var för ung.
Justin's vax figur tog fyra månader att skapa och kommer att ställas ut den 11 Mars. Vax figuren har
med hans signatur hårstil. Han sa: 'Jag är hedrad över att få min egna vax figur på Madame Tussauds New York, London och Amsterdam. 
Att få vára avbildad i vax bredvid idoler som, Michael Jackson, Prince, Beyonce och min mentor, Usher, är otroligt spänande och väldigt coolt.'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: