JUSTIN SKA KANSKE VARA SHIRTLESS I NEVER SAY NEVER "2"

Direktlänk / Justin Bieber / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-24 Klockan: 17:17:23

Justin Bieber, 'Fan Girls Throw Underwear'

Justin Bieber pratade med Switzerland's Blick om att ha underkläder som blir slängda på honom på scen:
 'Min mamma gillar inte när det händer. Och ibland har de telefonnummer skrivna på de. Jag vet
 inte vad som händer med de.
När han blev frågad om att an klippte sitt hår för Ellen: Ja... Folk fick spel men jag var typ, jag bryr mig inte.
 På att han gav sitt hår till Ellen: Ja det är faktiskt mitt hår, jag ville göra någonting bra. Så vi delar ut delar av
 mitt hår så folk kan donera det till vilken välgörenhetsfond de vill.

Justin kanske kommer att vara utan tröja i  återsläppningen av 'Never Say Never'. Jon Chu sa till MTV : 'Jag konfirmera eller neka de rapporterna, men vi gör som fansen vill. Om det är vad fansen vill, så får de lite mer.
Kanske några abs.'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: