Miley 'Jag är ledsen, jag sa aldrig, aldrig att jag var perfekt'

Direktlänk / Miley Cyrus / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-09 Klockan: 17:16:28
Miley Cyrus On Salvia Bong & Avan Jogia
Miley täcker Marie Clarie's Mach 2011 issue.
Om hennes salvia drog video: 'Jag är inte perfekt.. Det var ett misstag.. Jag är besviken på mig själv för att jag svek mina fans.
Tycker du verkligen att det var ett misstag? Många ungdomar på college tar ju värre droger: 'Men de är inte Miley Cyrus.. De är inte förebilder. Så för mig var det ett dåligt beslut, på grund av mina fans och vad jag står för.
Om att hångla med Avan Jogia på hennes 18-årsdag: ´Det är jättekul för mig när folk säger att vi hånglar. Om du kollar på bilden så vänder jag mig bort och han kysser mig på kinden. När man hånglar använder man tungan.'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: