All Time Low RETURN THE FAVOR Demi?

Direktlänk / Demi Lovato / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-06-11 Klockan: 13:58:59
Från Ashley: All Time Low: Ashleys nya låt återgälda tjänsten, skriven av sångaren AlexGaskarth, ryktas att skrivas om Demi Lovato. "Har du glömt vad jag sa? Tåg vrak. Härhar vi, nu kör vi igen. Spårade ur och jag förteg, jag satte den på linjen. "Dethänvisningar 4 av hennes låtar!

Möjligen mer i några av de andra texterna, de är bara de som jag kände igen. Baserat några av de andra texterna i sången, innebär detta att de "hakas upp?" "Vi gör baradet i mörkret." Alex Gaskarth har en lång tid, på och utanför flickvän Lisa Ruocco. Harhan fuska henne med Demi eller ..?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: