Miley Cyrus, 'I'm More Of A Woman Now..'

Direktlänk / Miley Cyrus / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-06-07 Klockan: 16:35:24









Miley Cyrus, 'I'm More Of A Woman Now..'






Miley

Cyrus sa: " varje projekt lär jag mig förändringar. Som jag har blivit äldre min bild har förändrats lite. Jag är mer av en kvinna än grabben som började "Hannah Montana."Jag har vuxit upp. Jag har lärt mig mycket på vägen.

The Gypsy Heart Tour är en dröm-komma-sant. Inte bara på grund av de vackra städer jag kommer att få besöka, utan även för alla vackra människor jag kommer att träffa .. Gypsy Heart är inte bara en tur för mig, men ett uppdrag att sprida kärlek. "

VIKTIGT: Om du märker några dåliga biverkningar från platsen förändringar idag vänligen maila oss @ [email protected] med det problem du har märkt. Dessutom, om du det är mycket bättre än tidigare kan du även maila oss;]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: